لبخندی بدون هزینه و بسیار مهم و مفید برای تحکیم زندگی

لبخندی بدون هزینه و بسیار مهم و مفید برای تحکیم زندگی :

لبخندی بدون هزینه

? کاملاً مردانه

? اگر در مهمانی هستید دائم سرتان با دیگر آقایان گرم نباشد.

? گاهی به همسرتان نگاه کنید و لبخندی بزنید تا محبت شما را حتی در شرایطی که برو و بیا زیاد است و مهمانی و آمد و شد باعث شده کمی از هم دور شوید حس کند.

? این کار شما حسابی حال همسرتان را خوب می‌کند.

{تیتر مطلب از بهشت دانایی است}

منبع: کانال کانون خانواده ایرانی

{ بهشت دانایی:

اگر دوست دارید درمورد خنده و لبخندی بدون هزینه ، بیشتر بدانید اینجا را کلیک کنید.

بخشی از آنچه در این لینک مطالعه می کنید:

در اینجا تعدادی از حالات چهره را که  بیشترشناخته شده اند، به صورت کلامی توضیح می دهیم:

۱– خنده و لبخند

خنده و لبخند عموماً نشان دهنده خوشحالی است. تحقیقات نشان داده است که لبخند و خنده منظم می تواند افسردگی را از بین ببرد. خنده از طریق آزاد کردن مواد شیمیائی در داخل مغز خلق و خوی ما را تغییر می دهد. لبخند همانند یک احوال پرسی گرم است و به همان اندازه که با نفوذ است جذاب هم است.

یک لبخند گرم و با حرارت اثرات نیرومندی دارد: احساس ما را بهتر می کند؛ آرامش بیشتری می دهد؛ اطمینان بخش است؛ خوشبین و امیدوار کننده است. لبخند نه تنها احساس بهتری را به طرف مقابل می دهد بلکه احساس بهتری را به خودمان هم می دهد.

انواع لبخند

۱- لبخند با دهان بسته. به طور طبیعی هنگامی استفاده می شود که ما به خودمان می خندیم. (اما در اینجا یک کمی یک وری- لب ها- است که تا حدودی لبخند زورکی را نشان می دهد.

۲-لبخند با لب های فشرده. همچنین به عنوان لبخند دردناک یا تلخ شناخته می شود که اغلب نشان دهنده خشم یا درد سرکوب شده است.

۳- لبخند شاد واقعی. این لبخند تمام صورت را در بر می گیرد، چشمان لبخند می زنند و برق می زنند، استخوان های گونه بالا میروند، خطوط لبخند اطراف دهان و چشمان کاملا آشکار می شوند و عضلات چهره آرام و شل هستند.

۴- …

انواع خنده

۱-خنده واقعی. خنده واقعی کاملا متقارن است(لب ها به دو طرف باز می شوند) و خطوط چهره بر روی چهره و اطراف چشمان ظاهر می شوند.

۲- خنده زورکی. عضلات پیچیده صورت به ما کمک می کند تا پیام هایی را که  در یک خنده است تفسیر بکنیم. در خنده زورکی عضلات صورت سفت است، زاویه سر نامتناسب است، لبها نامتقارن است، چشمان زل زده است، فک قفل است وعضلاتی که در خنده طبیعی مورد استفاده قرار می گیرند درخنده زورکی بیش از حد مورد استفاده قرار می گیرند.

۳-خنده با دندانهای کاملا نشان داده شده. این لبخند می تواند خصمانه باشد، مخصوصا هنگامیکه دندانها قفل شده باشند و خنده یک طرفه (دهان به یک طرف باز شده باشند)باشد

بیاییم  لبخندی بدون هزینه را بیشتر تجربه کنیم.

}

درباره‌ی مدیر سایت

سلام علیکم. مدیر سایت هستم. نظرات گرانقدر شما راهگشای ماست

یک نظر

  1. مطلب بسیار خوبی بود.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.