شهید حججی به موقع حرکت کرد و شهادتش حرکت ساز شد

شهید حججی به موقع حرکت کرد و شهادتش حرکت ساز شد.

شهید حججی

پیش از ظهر پنج شنبه (دیروز) پیکر شهید محسن حججی پس از حدود سه ماه از شهادتش و پس از سه روز تشییع در مشهد، تهران، اصفهان و نجف آباد در خانه ابدی‌ به آغوش خاک سپرده شد. (منبع: خبرگزاری مهر ) ( برای دانلاود فیلم مراسم تدفین، اینجا کلیک کنید )

مقام معظم رهبری سحرگاه چهارشنبه پنجم مهرماه به مسجد امام حسین  واقع در میدان امام حسین (علیه‌السلام) رفتند و در کنار پیکر مطهر شهید حججی حضور یافت (منبع)

 

فرمایشات معظم له در دیدار خانواده شهید حججی:

« … خداوند ان‌شاءالله که درجات شهید را عالی کند. خدا شهید شما را عزیز کرد؛ ببینید چه غوغایی در کشور راه افتاده به‌خاطر شهادت این جوان. شهید خیلی هستند؛ همه‌ی شهدا هم پیش خدای متعال عزیزند لکن یک خصوصیّتی در این جوان وجود داشته -خداوند هیچ‌وقت کارش بدون حکمت نیست- اخلاص این جوان و آن نیّت پاک این جوان و به موقع حرکت کردن این جوان و نیاز جامعه به این‌جور شهادتی، این موجب شده که خدای متعال، نام این جوان شما را، شهید شما را، بلند کرد؛ بلندمرتبه کرد. کمتر شهیدی را ما سراغ داریم که این‌جور خدای متعال او را در چشم همه عزیز کرده باشد. خداوند جوان شما را عزیز کرد. خدا ان‌شاءالله به شماها اجر بدهد، به شما صبر بدهد، شما را ان‌شاءالله عزیز کند و ان‌شاءالله خداوند به همه‌تان -به مادر، به خانم [ایشان]، به پدر، به همه‌ی بازماندگان- عوض خیر بدهد و همه‌تان را توفیق بدهد که بتوانید به وظایفتان عمل بکنید در ادامه‌ی راه این شهید؛
خدا ما را هم قدردان شهدا قرار بدهد؛ ان‌شاءالله»

آیا تابحال از خود پرسیده اید که چرا خون شهید حججی این گونه حرکت ساز شد؟

رهبر حکیم ما علت را بیان فرموده اند : ۱- اخلاص ۲- به موقع حرکت کردن. به موقع عمل کردن و سرعت عمل در اقدام یکی از خصوصیات کسانی است که برای جامعه فرصت سازی می کنند. اگر تمایل دارید درمورد فرصت سازی بیشتر بدانید به مطالبی که در بخش زمانه شناسی خواهد آمد مراجعه فرمایید.

 

درباره‌ی مدیر سایت

سلام علیکم. مدیر سایت هستم. نظرات گرانقدر شما راهگشای ماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.